Tools: Website Grader

Ini satu web yang berguna untuk anda menilai dan memberitahu  kekuatan SEO blog anda, ranking blog dalam pagerank, kesilapan meta tag, dan sebagainya. Pergi ke:


dan anda taip URL blog anda. Di awal permulaan blog aku ini, website grade untuk blog aku hanya 33 sahaja. Setelah aku ubahsuai meta tag, heading code dan page title, hasilnya kini website grade aku telah meningkat kepada 80. Lebih baik daripada yang permulaan.

The Website Grade for tycoblogger.blogspot.com!

So, bolehlah pergi cek blog masing-masing. Nak bandingkan dengan blog aku pun boleh juga. Kalau blog korang lebih baik daripada blog aku, aku nak belajar dari korang pulak. Apa pun, aku pernah bagi tips tentang meta tag untuk SEO. Ada aku postkan di sini. Ada pertanyaan, aku akan tambah lagi tips untuk menjadikan SEO blog lebih baik dalam enjin carian.

Dah cek, komen di sini. Bagitau aku, berapa grade blog masing-masing. Ok, adios!


Comments

Popular Posts