MINTA PANDANGAN NAK ANJURKAN KONTEST


Assalamualaikum dan selamat sejahtera..(dah macam YB lak)

Aku berhasrat untuk menganjurkan satu kontest untuk blog aku. Tapi aku tak tau nak anjurkan kontest yang macam mana. Tentunya niat aku nak memperkenalkan blog aku yang usang tu.
Hadiah aku dah sediakan. Untuk tempat pertama hingga ketiga.
Hadiahnya bg aku...ntah tak tau nk kata. Hadiahnya adalah koleksi vcd aku. 2 koleksi lengkap drama korea dan satu vcd movie Hongkong. 2 koleksi lengkap drama korea tu mahal la jugak. Satu pun aku beli dah lebih harga RM100 dan satu lagi tu kurang sekupang je nk cukup RM100.
Yang movie hongkong tu tk lah mahal sgt... vcd je.. tapi semuanya adalah original.
Tak tau la harga sekarang. Semua vcd tu aku tengok baru je sekali. Lepas tengok tak de nak tengok lagi. Mungkin hadiahnya tak seberapa...tapi aku cuba nak buat gak kontest ni..
So, aku nak minta pandangan, kontest yang macam mana aku boleh buat? Huhuhu...baru 1st time nk buat kontest. Harap ada pandangan bernas dari ahli-ahli GB...terutamanya yang pernah menganjurkan kontest..
Terima kasih in advance.

Comments

Popular Posts